Velikost textu jeste jednou

Martin Hanzalek xhanzal at fi.muni.cz
Mon Oct 11 11:23:41 CEST 1999

On 8 Oct 1999, Jaromir Kuben wrote:

> [...]

Lze to udelat zcela jednoduse pomoci

\renewcommand{\small}{\fontsize{velikost}{velikost * 1.2}\selectfont}
\renewcommand{\normalsize}{\fontsize{20}{24}\selectfont}
\renewcommand{\large}{\fontsize{...}{...}\selectfont}

Takto jednoduse predefinujete velikosti pisma na pozadovane.
(druhe cislo u \fontsize je vzdalenost radku -- bezne se pouziva
prave 1.2 nasobek vysky pisma).

Chova se to pak zcela korektne a mate presne pozadovane
velikosti. Lze to ovsem udelat jen pri pouziti PostScriptovych
fontu :-(

Potrebne definice lze jednoduse generovat nejakym skriptikem.

--
Martin Hanzalek  <xhanzal at fi.muni.cz>
  Fakulta informatiky, Masarykova Univerzita, Brno.

  You can write also to: martin_hanzalek at email.cz