Velikost textu jeste jednou

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Oct 8 13:27:35 CEST 1999

> Dobry den,
>
> 	jsem tu zas s nasledujicim dotazem: potreboval bych v prubehu textu
> menit velikost pisma (vse by melo byt kolem velikosti 20pt \pm 10%), a to
> z duvodu, ze na nekterym slidu je mene textu a na nekterem je toho naopak vice.
>
> 	Najde se tu nekdo, kdo by mi s tim poradil?
>
> 	Dekuji.
>
> 		S pozdravem Petr Kucera.
>
> P.S. Pouzivam LaTeX, ale plainu se nebranim. Takze odpovidat mohou jak
> LaTeXisti, tak plainisti.

Osobne se domnivam, ze je ponekud podivne mit na jednom slidu vetsi pismo
a na jednom mensi. Kdyz je tam min textu, tak je ho tam proste min.

Pokud byste to ale presto chtel delat, mozna by bylo nejschudnejsi sazet
v nejakem okoli minipage dane velkosti a prostredky baliku graphics resp.
graphicx tyto boxy zvetsovat na jednotnou velikost. Jde to snadno a popis
najdete v souboru grfguide.dvi resp. grfguide.ps.
Zdravi
      Jaromir Kuben