texbook

Ivo Panacek ivop at regionet.cz
Wed Nov 17 14:09:22 CET 1999

On Wed, 17 Nov 1999, Martin Osovsky wrote:

> Vite co by me zajimalo?
> Proc je cely ten dokonaly, slavny a profesionalni system TeX zadarmo ac to
> pana Knutha muselo stat opravdu moc prace a TeXbook, ktery je tak casto
> oznacovan za nezbytny majetek pro cloveka, ktery chce v o TeXu vedet vic, je
> pro me a urcite nejen pro me naprosto nedostupny z cenovych duvodu? Proc u
> nas jde zverejnit text v elektronicke podobe a zaroven jej vydat tiskem (viz
>  napr. TBN ap.) a jinde to nejde? Pripada mi to strasne divne, kdyz si
> uvedomim, co je zadarmo a jaka "malickost" je oproti tomu za opravdu tezke
> [...]

Odpovim za sebe: ja tu elektronickou podobu mam, udelal jsem si
z ni uchazejici PDF a mam ho na vsech masinach, u kterych obvykle
pracuji. Ale priznam se, ze se mi ta kniha dobre cte a rad bych
ji vlastnil nejen virtualne. A ne vzdy je mi prijemne cist to
na obrazovce, byt libovolne velke. Mozna je to podobne tomu, ze
by mi asi vadilo, kdybych nemel vsechny "Jarniky", prestoze do
nich ted uz nahlednu "nejvyse jednou za deset let" ;-)

Jaka je presna licence The TeXbook, to ale popravde receno nevim.
Ja si to nahral jako "tex" soubor a musel jsem do nej trosku stourat,
nez se nechal prelozit.

ip
E-mail: Ivo.Panacek at regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/