Problemy s GhostView

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Nov 15 11:30:00 CET 1999

> Dobry den,
>
> 7. listopadu jsem poslal do tohoto listu (FreeSoft) prosbu o pomoc s
> GhostView na souborech vyprodukovanych TeXem a dvips. Nedostal
> jsem zadnou odpoved, ale nakonec jsem to odhalil sam. Tak Vam to
> sem posilam, kdyby to nekdo nahodou potreboval.
>
> Problem je ve volbe GhostView EPS Warn, ktera na techto
> souborech spolehlive zpusobi kolaps. Netusim, co je duvodem (PS
> soubory snad nemaji s EPS nic spolecneho), ale vsechny PS soubory
> z dvips mi na tom zhavarovaly.
>
> 			Hezky den
>
> 							Matej Cepl

Priznam se, ze Vasi informaci vubec nerozumim. Neni jasne, o jake
GhostView jde (linux, W95, OS/2 ?). A PS soubory a EPS soubory spolu
podstatne souviseji - EPS je zvlastni pripad PS, v nemz jsou nektere
prikazy zakazany. Daval jste pri tvorbe PS programu dvips nejake parametry,
aby vytvoril EPS soubor (=encapsulated postscript)?
Zdravi
         Jaromir Kuben