znaky

Michal Vadila michal at penguin.cz
Sun Nov 14 19:19:34 CET 1999

Chcel by som poprosit o radu.

Pisem dokument v ktorom chcem pouzit nejake vety v polskom jazyku.

Problem mam pri napisani pismena a pod ktoym je vlnovka smerom doprava.
Teda v pohode mozem napisat "\c a" co je vsak vlnka do opacnej strany ak vsak
pouzijem "\k a" co by malo byt to prave tak dostanem neprivetivy oznam, ze

! LaTeX Error: Command \k unavailable in encoding IL2.

pricom podla mna by to malo ist uplne v poriadku. Tiez by som potreboval
napisat e so spodnou vlnovkou a tiez to nejde. Moze mi niekto poradit?

Takisto by som potreboval aby dokument mal dva obsahy a to jeden v slovenskom
jazyku, co nie je problem a jeden v polskom jazyku. Da sa to urobit aj nejako
inak ako rucne prepisat cisla stran do toho druheho obsahu?

Diky za prip. rady ;-)

Michal
--
http://www.penguin.cz/~michal