SW pro spojovani PDF souboru

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Nov 4 15:53:38 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, Alexandr Malusek wrote:

> Dobry den,
>

> Zkusil jsem si nainstalovat pj-0.22-1, ale zatim se mi to nepodarilo
> rozchodit. (Pod mym Linuxem jsou tam nejake problemy se schazejicimi
> komponentami Javy).

Mozna mate starsi verzi Javy.

> Predpokladam, ze touto cestou lze resit i spojovani PS souboru (tento
> dotaz byl nedavno v teto konforenci polozen): Napred se prekonvertuji
> na PDF, spoji se, a pak se vysledny soubor prekonvertuje zpet na PS.
> Nevim ale, nedojde-li ke zmene kvality dokumentu.

To je hlavne zalezitost bitmapovych obrazku. Napr. Distiller pri prevodu
obrazku do PDF provadi resampling. Pokud je zapnuta optimalizace pro
prohlizeni na obrazovce, pak se resampling dela pro 72 dpi a spousta
informaci se ztrati. Pokud pouzijete optimalizaci pro tisk nebo osvit, pak
je resampling dostatecne jemny a nedojde k viditelnemu poskozeni.

> --
> A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
> UJF AV CR

Zdenek Wagner