SW pro spojovani PDF souboru

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Thu Nov 4 10:52:48 CET 1999

Dobry den,

Muzete mi doporucit SW (pokud mozno free a Linuxovy) pro spojovani
(append) PDF souboru?

S kolegou davame dohromady seznam prikladu a jejich reseni. Ja to pisi
v LaTeXu, kolega ma nektere veci pod MS-Wordem. Chceme z toho udelat
jeden PDF dokument. Vim, ze nastroje pro spojovani existuji - viz
napr. http://www.adobe.com/support/techdocs/164b2.htm.

Zkusil jsem si nainstalovat pj-0.22-1, ale zatim se mi to nepodarilo
rozchodit. (Pod mym Linuxem jsou tam nejake problemy se schazejicimi
komponentami Javy).

Predpokladam, ze touto cestou lze resit i spojovani PS souboru (tento
dotaz byl nedavno v teto konforenci polozen): Napred se prekonvertuji
na PDF, spoji se, a pak se vysledny soubor prekonvertuje zpet na PS.
Nevim ale, nedojde-li ke zmene kvality dokumentu.

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR