Can't find the PLAIN format file

Petr NOVAK petr_novak at chmi.cz
Tue May 25 08:24:58 CEST 1999

> Sel jsem presne podle navodu. Problem se ukazal ve WinNT - presneji ve znaku
> &, ktery WinNT reprodukuji jinak nez DOS (Win95), kde mi vse bezi ok.
>
> Provozujete nekdo emTeX pod WinNT?
>
> Petr Behavka

Tez jsem s tim mel problemy. Moznost vyreseni zde jiz byla zminena.
Toto ovsem nebyl jediny problem. Dalsi se vyskytl pri generovani
fontu volaneho prohlizecem dviscr. Tento problem zde byl tez
diskutovan ovsem nevim o tom, ze by se nekomu podaril vyresit.

Ja jsem si nainstaloval MikTeX 1.20 a jsem s nim plne spokojen

    Petr Novak

 Petr Novak                             Phone: +420-2-44033262
 Czech Hydrometeorological Institute    Fax:   +420-2-44032442
 Radar Department
 Na Sabatce 17,  14306  Praha 4
 Czech Republic

 E-mail  :   petr_novak at chmi.cz