Can't find the PLAIN format file

Rychetský Pavel PharmDr rychetskyp at mpsv.cz
Mon May 24 15:32:15 CEST 1999

Provozoval jsem. Jediny problem byl prave ve znaku &
(umistete pred nej znak ^ (ascii circumflex), Shift-6 v US, Ctrl-Alt-3 v CZ
klavesnici)
a pri automatickem generovani fontu - to se tady nejmene dvakrat resilo bez
rozumneho vysledku.

Nyni ale jiz nejaky cas provozuji fpTeX a jsem spokojenejsi.

Pavel Rychetsky