cestina v metapostu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 24 12:47:06 CEST 1999

> Kdyz pouziju ,,mu\v{z}(velk\'y)``, vysledek je stejny. Pokud zapoznamkuju
> pouziti latexu (2e). zobrazi se v tomto pripade aspon ,,muz(velky)`` (tj.
> bez akcentu).
>

>  _                 _    _     hadacz at math.muni.cz

Doporucuji pouzit vlastni konfiguracni soubor makempx (ja ho mam v OS/2
s priponou cmd, ve Win/DOS je to bat, jak v linuxu, nevim - urcite
to bude v dokumentaci). Ten nahradi vestavenou rutinu metapostu.
Soucasti instalace je takovy vzorovy soubor. Pak si nastavte, aby se
nemazaly pomocne soubory, a podivejte se, jaky vystup predklada metapost
texu, jaky tex se vola, co pise v logu atd. Ja jsem vzdy resil podobne
problemy takto. Cely postup s pouzitim makempx byl v konferenci uz nekolikrat
diskutovan.
Zdravi
        Jaromir Kuben