emTeX problems

Martin Kucera drdech at altar.cz
Wed May 19 11:29:11 CEST 1999

Zdravim,
zkusil jsem nainstalovat MiniTeX z aktualni instalace a vsechno bylo
bez popsanych problemu

>    1.Cokoli, co potrebuje emx mi sverepe pise 'emx not found'.
S emx rozhodne problemy nebyly.

>   2.Programu dvidrv nestaci 612K konvencni pameti. Obejdu se nejak bez
nej?
> ( Vim, ze je tam kvuli cemusi s fonty, ale moc moudry z toho nejsem.)
Dvidrv se mi v miniTeXu spustil i s 555K pameti.

> P.S.
>   2. Smutne je tez to, ze nekdy to, co se pis na obrazovce neodpovida
skutecnosti
> ( eg u incializace formatu se v okne pro vyber formatu vsechny moznosti
chovaji
> stejne - zacnou pro danou verzi TeXu inicializovat vse. Nikoliv, jak se
oceka-
> va, pouze jeden vybrany format).
Inicializace provedla presne to, co jsm vybral.

Ale abych dal aspon trochu za pravdu i vam, skutecne jsem jistou chybku
objevil - prohlizec spravne vola dviscrs, ale preview pro tisk vola dviscr,
ktere tam neni (neopraveny soubor tiskarny.bat).

			Zdravi Martin Kucera