MiKTeX 1.20 a tcx

Jakub Zlamal ZLAMAL at fyzika.fme.vutbr.cz
Mon May 10 06:27:17 CEST 1999

> Nainstaloval jsem si MiKTeX 1.20a, pridal jsem prislusne baliky
> (csplain.tar.gz, cslatex-06-98.tar.gz, csfonts.tar.gz, cspsfonts.tar.gz)
> Provedl update seznamu souboru miktexu, vygeneroval formaty.
> Az potud chvilka bezproblemove prace.
>
> kdyz prozenu TeXem soubor s cestinou a zobrazim si ho, tak nektere znaky
> nevidim. Konkretne \v{z} a tusim, ze jeste neco. Problem je jen u plainu.
> Vystup latexu je pri pouziti inputenc korektni, jinak nastava totez.

Mam pocit ze je tam trosku problem s tim, ze MikTeX tam nuti babel
(alespon me se to stalo), a v konfiguracnim souboru babelu je vypnuta
cestina. Ja jsem to resil tak ze jsem to vsechno vyhazel a udelal si
vlastni format pro cestinu bez babelu.

> Navic se dozvim, ze MiKTeX nenasel cp1250cs.tcx, ac ten ma. Zkousel jsem ho
> prejmenovat na win.tcx, ale to take nepomohlo.

To me prekvapuje. tcx soubory by mel hledat v \texmf\web2c a
\localtexmf\miktex\config  (je to napsano v miktex.ini)

> PS: Nemohl by byt nekde na strankach cstugu navod jak zprovoznit MiKTeX?
>     Pokud si nekdo bude chtit praci s TeXem jen zkusit a pujde o cloveka
>     zvykleho na Win9x tak ho emtex znechuti (moje zkusenost).
>     Pro nekoho takoveho je MiKTeX asi lepsi volbou (ale to muze byt jenom muj
>  nazor).

Navod na instalaci, tak jak jsem ji delal ja, je na

  http://fyzika.fme.vutbr.cz/~zlamal/texins.htm

Ale nerucim za to, zatim to po me skouseli jen dva lide.

Jakub Zlamal