MiKTeX 1.20 a tcx

Karel Mokry jazyk at artax.karlin.mff.cuni.cz
Sat May 8 14:26:33 CEST 1999

Nainstaloval jsem si MiKTeX 1.20a, pridal jsem prislusne baliky
(csplain.tar.gz, cslatex-06-98.tar.gz, csfonts.tar.gz, cspsfonts.tar.gz)
Provedl update seznamu souboru miktexu, vygeneroval formaty.
Az potud chvilka bezproblemove prace.

kdyz prozenu TeXem soubor s cestinou a zobrazim si ho, tak nektere znaky
nevidim. Konkretne \v{z} a tusim, ze jeste neco. Problem je jen u plainu.
Vystup latexu je pri pouziti inputenc korektni, jinak nastava totez.

Zkousel jsem i tex -fmt=csplain -tcx=cp1250cs.tcx soubor, ale dopadne to stejne.
Navic se dozvim, ze MiKTeX nenasel cp1250cs.tcx, ac ten ma. Zkousel jsem ho
prejmenovat na win.tcx, ale to take nepomohlo.

vstup:
nekolik ceskych znaku
\end

vystup:
C:\localtexmf\doc>tex -fmt=csplain -tcx=cp1250cs cestina.tex
cannot find TCX table: cp1250cs
This is TeX, Version 3.14159 (MiKTeX 1.20a)
(cestina.tex The format: csplain <Oct. 1998>.
The cs-fonts are preloaded and A4 size implicitly defined. [1] )
(see the transcript file for additional information)
Output writen on cestina.dvi (1 page, 232 bytes).
Transcript written on cestina.log.

Kde je chyba/y?

PS: Nemohl by byt nekde na strankach cstugu navod jak zprovoznit MiKTeX?
    Pokud si nekdo bude chtit praci s TeXem jen zkusit a pujde o cloveka
    zvykleho na Win9x tak ho emtex znechuti (moje zkusenost).
    Pro nekoho takoveho je MiKTeX asi lepsi volbou (ale to muze byt jenom muj nazor).

jazyk at artax.karlin.mff.cuni.cz