Clensky prispevek

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri May 7 14:31:25 CEST 1999

On Fri, May 07, 1999 at 10:19:48AM +0200, Michal Kvasnihka wrote:

Dobry den,

> Jaky je clensky prispevek do CSTUGu (pro postgradualniho
> studenta)?
Studentske clenstvi v CSTUG je pro rok 1999 160,- Kc/Sk.
(viz tez http://www.cstug.cz/clenstvi/index.html), v roce
1999 radni clenove CSTUG obdrzi i CD TeXlive 4 zdarma.

Dalsi zpusob, jakym se CSTUG snazi sirit aktualni informace
svym clenum jsou elektronicke CSTUG News (clenove CSTUG, kteri poskytnou
do db CSTUG email dostavaji aktualni informace (napr.
informace o clenskych prispevcich v CSTUG News 2/99)
i timto zpusobem).

Petr.Sojka at cstug.cz