pamet

Martin Osovsky osovsk at math.muni.cz
Fri May 7 09:44:03 CEST 1999

> On Thu, 6 May 1999, Ladislav Dobias wrote:
>

> Mozna by bylo nejlepsi, kdyby dotazujici se kolega PRESNE opsal chybove
> hlaseni, ktere obdrzel (zprava Neni pamet je ponekud nejednoznacna).
Pise mi to Insufficient memory, tot vse. Pokusil jsem se to resit maximalni optimalizaci konvencni pameti - dostal jsem to na 620 KB, nestaci to. To s tim environmentem jsem skusil, ale nevede to k jinemu nez ke zvetseni zatizeni konvencni pameti ( c

> J. Rybicka

e-mails: osovsk at math.muni.cz                web: http://www.math.muni.cz/
         osovsky at law.muni.cz                ~osovsk
         khamuul at mail.muni.cz               telefon: CR 05/792672
!!!!!!!!!!!!!!Never take a finesse when the king is singleton!!!!!!!!!!!!!!!