pamet

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Thu May 6 15:31:01 CEST 1999

On Thu, 6 May 1999, Ladislav Dobias wrote:

> A nedela si to nahodou cs/EmTeX sam? Tedy samozrejme myslim
> csplain.bat,... (aspon driv to tak fungovalo, ted po
> zbezne prohlidce minitex* jsem to nenasel)
Ano, dela, ale v mailu bylo napsano, ze nebezi prikazy VIEW, DVIPS, apod.
(presne si nevzpominam), coz mi pripomnelo, ze musi byt nastaveny
systemove promenne, na nez neni vyhrazeno misto.

Mozna by bylo nejlepsi, kdyby dotazujici se kolega PRESNE opsal chybove
hlaseni, ktere obdrzel (zprava Neni pamet je ponekud nejednoznacna).

J. Rybicka