nekoli zacatecnickych dotazu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Mar 30 16:40:25 CEST 1999

Lubos Kloc pise:

>Kazdy vynuceny zlom radku znamena z hlediska
>algoritmu TeXu zacatek noveho odstavce. Rika v podstate,
>ze se ma ukoncit a nalamat predchozi odstavec a zacit
>novy radek.

Tak to jsem tedy vynucen s Vami nesouhlasit a tuto dezinformaci
poopravit. Nutny zlom radku (po \break resp. \hfil\break atd.) je
neco uplne jineho nez zacatek odstavce. V ramci jednoho odstavce
tudiz muzete mit x vynucenych zlomu radku.

Zdravi
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938