TCX tabulky v MikTeXu

Kornel CSACH III. kcsach at dec.upjs.sk
Fri Mar 26 10:04:49 CET 1999

> Dobry den.
> Na CTANu se objevila nova opravena beta verze MikTeXu 1.20, dle autora snad
> jiz s funkcnimi tcx tabulkami. Zkusil uz nekdo instalaci CSLaTeXu ( CS
> Planu) s temi tcx tabulkami, ceskym delenim slov,... ? Pokud ano, mohl by
> zde na konferenci zverejnit navod.
> Dekuji

ano skusil som potvrdzujem ze to funguje
staci :
tex --ini --TCX=cp852-cs csplain.ini
ale pre kodovanie kamenickych tcx nie je urobeny, ale nie je to problem za
desat minut v lubovolnom editore napisat kam-cs.tcx ;-)

potom je najjednoduchsie v kazdom subore pisat do prveho riadka
%&csplain -translate-file=cp852-cs
alebo vytvorit bat
csplain.bat
tex --TCX=cs852-cs &csplain %1 %2 %3