XFIG & TeXDraw

Petr Zlamal petr at feld.cvut.cz
Fri Mar 26 10:01:41 CET 1999

Vazeni uzivatele TeXu,

Neni to tak davno, co jsem se stal "zarytym" uzivatelem a propagatorem
TeXu, a tak jsem hned neco na zadost pratel vytvoril a myslim si, ze by
sa Vam to mohlo hodit:

Balik maker TeXDraw jsem si dovolil doplnit a kvuli odliseni od
puvodniho prejmenovat na TeXDrawRGB. Tento ma navic, jak z nazvu
vyplyva, kresleni nejen v odstinech sedi, ale v barve. Jsou pak rovnez
doplneny nektere objekty, ktere v puvodnim baliku nebyly.

V programech XFIG a TRANSFIG pro LINUX (Debian 2.0) jsem provedl zmenu,
ktera vede k tomu, ze vektorove obrazky lze prevest do formatu
TeXDrawRGB. Pokusil jsem se rovnez kontaktovat autory techto programu,
ale zatim neuspesne. Pokud byste vedeli, kudy na to, budu rad.

Tyto moje upravy mohu dat samozrejme k dispozici, ale jako relativne
cerstvy clen CsTUGu nevim jak a kde.

Ing Petr Zlamal
zlamal at feld.cvut.cz