Chemicke vzorce v LaTeXu

David Haring dave at ibp.cz
Wed Mar 24 10:10:36 CET 1999

Petr Vanicek wrote:

> Dobry den,
>
> Potrebuji psat chemicke vzorce a to i dosti slozitych organickych
> molekul a vkladat je to textu v LaTeXu. Mohl by mi nekdo poradit kde
> sehnat nejaka makra a navod na jejich pouziti, ci alespon jak se makra
> jmenuji?
>
>                         Dekuji
> --
>
>                                           Ing. Petr Vanicek

Muzete zkusit PPCHTeX anebo XyMTeX:

PPCHTeX vyzaduje bud pictex anebo balik pstricks

XyMTeX pouziva prostredi picture v latexu, myslim ze je treba pridat
pouze epic.sty

zdravi

--

David Haring

Institute of Biophysics, Kralovopolska 135, Brno,612 65 Czech Republic
phone: (42) (5) 41 517 196    fax: (42) (5) 41 24 04 97