Chemicke vzorce v LaTeXu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Mar 23 14:02:49 CET 1999

On Tue, 23 Mar 1999, Petr Vanicek wrote:

> Dobry den,
>
> Potrebuji psat chemicke vzorce a to i dosti slozitych organickych
> molekul a vkladat je to textu v LaTeXu. Mohl by mi nekdo poradit kde
> sehnat nejaka makra a navod na jejich pouziti, ci alespon jak se makra
> jmenuji?

Kdysi davno jsem neco takoveho zkousel jeste v LaTeXu 2.09, snad se to
jmenovalo chemtex, ale vic si nevzpominam. Asi bych to jeste nasel doma.
Pokud jste schopen formulovat, co by LaTeX mel pro organicke chemiky umet,
muzete kontaktovat LaTeX3 team. Vzpominam si, ze LaTeX3 by mel mit lepsi
podporu pro chemicke vzorce a Frank Mittelbach shanel odbornika, ktery by
dokazal vysvetlit, co je treba udelat (ale mozna uz nekoho nasel...).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/