opak \def

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Mar 11 18:46:14 CET 1999

Petr Mikulik pise:

>Mohu nejak zrusit definovane makro? Neco jako
>\def\bla{xyz}
>\undef\bla
>
>Biji se mi v LaTeXu prostredi definovana stejne v ruznych balicich, takze
>potrebuji napsat opak k \@namedef, resp. primo \deleteenvironment.

Nejlepsim resenim je asi dusledne pouzivani skupin. Po ukonceni
skupiny nabydou vsechna makra definovana uvnitr ni puvodnich vyznamu,
ktere mela pred jejim otevrenim (s vyjimkou maker definovanych pomoci
\gdef a \xdef).

Aby nedochazelo ke konfliktum mezi vice balicky, melo by pomoci
provest patricny \input uvnitr skupiny.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938