opak \def

Tomas Hala thala at mendelu.cz
Thu Mar 11 18:39:25 CET 1999

Jedna z moznosti je definovat makro ve skupine:

... Zde neni.
{
  \def\bla{xyz} ... Zde prikaz \bla je  definovan ...
}
... Zde prikaz \bla neni definovan.

                                         Tomas Hala
Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Fakulta provozne ekonomicka,
Ustav informatiky, Zemedelska 5, CZ - 613 00 Brno, tel. +420 5 4513 2053
http://www.mendelu.cz/~thala