Pravidla typografie

Petr Mach pm-o at usa.net
Sun Mar 7 16:19:03 CET 1999

Date sent:      	Sat, 6 Mar 1999 16:00:04 +0100
Send reply to:  	csTeX at cs.felk.cvut.cz
From:           	"Antonin Strejc" <STREJC at vc.cvut.cz>
To:             	csTeX at cs.felk.cvut.cz
Subject:        	Re: Pravidla typografie

> Cetl nekdo? Nazev mi nic nerika. Jake to je? Stoji za to ji shanet?

Vyslo to v roce 1997, ja to koupil v Brne v rijnu. Samozrejme ze jsem to cetl.
Uroven odbornosti nemuzu zhodnotit, protoze tomu nerozumim. Pro laiky je
to urcite vhodny, protoze je to psano velmi pristupnou formou. Pomuze-li vam
to, opisu nazvy hlavnich kapitol.

Uloha dokumentu v soucasne ekonom. realite 13
Tvorba dokumentu a jejich programova podpora 21
Tvorba dokumentu a jejich technicka podpora 33
Technologie tvorby dokumentu 39
Typometrie 45
Pismo 51
Priprava a tvorba predloh 73
Design dokumentu 97
Typografie pisma 133
Typografie odstavce 143
Typografie stranky 169
Pravidla sazby 191
Obrazove prvky dokumentu 211
Barva, barevne separace, PostScript a osvit 221
Struktura a sazba vybranych typu dokumentu 231-273

Petr Mach