csTeX a HP LJ 1100

Jiri Fiala fiala at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Mar 3 22:58:44 CET 1999

Dobry den,

pokud vim tak dvi drivery pro HP tiskarny generuji PCL popis stranky,
prepokladam ze pro inkoustovky je to ve verzi 3, pro laserovky ve verzi 5.
Nemylim-li se, ma LJ 1100 i interpreter PCL 5 (zatim kazda HP tiskarna
co mela PCL 6 mela i PCL 5), takze v tomto smeru by mela byt
kompatibilni. Prakticke zkusenosti v teto kombinaci nemam (oboji pouzivam
jinde a pro jine ucely), muzu vam vsak udelat test (pres prn soubor).

Jiri Fiala