poradi odstavcu a obrazku

Jakub Mrázek mrazek at fi.muni.cz
Tue Mar 2 05:44:46 CET 1999

Dobry den,
 mam jeste jeden problem. V dokumentu potrebuji tesne za sebou vysazet 2
pomerne velke obrazky v tomto poradi

text1 (odkaz na obr1)
obr1
text2 (odkaz na obr2)
obr2
text3
  pokracovani

Bohuzel mi to vychazi (kvuli strankovemu zlomu) na:

text1 (odkaz na obr1)
text2 1.cast
--- nova stranka ---
obr1
obr2
text2 2. cast (odkaz na obr2) (tento text rozdelil)
  pokracovani

Vadi mi to, ze nevim jak ho prinutit, aby mi aspon 2. cast text2 dal
pred obrazek2. Zkousel jsem mozne kombinace specifikatoru, ale nic z
toho nepomohlo. Bylo by lepsi (typograficky) dat tyto dva obrazky na
zvlastni stranku (zabraly by asi 4/5 delky strany)? Pozn.: oba obrazky
jsou kreslene v prostredi picture a obalene prostredim figure
(specifikator [!h]). Mimojine mi pri prekladu vypise, ze tento
specifikator byl nahrazen za [!ht] :-(
Pomoc ...

JM