hlavicky

Jakub Mrázek mrazek at fi.muni.cz
Wed Mar 3 04:44:51 CET 1999

Petr Sojka wrote:

> Najdete to v kazde ucebnici LaTeXu (napr. v nove vydanem
> druhem vydani LaTeXu pro zacatecniky), nebo v materialech
> na www.cstug.cz, konkretne napr.
> http://www.cstug.cz/latex/lm/frames.html
> polozky \markright a \markboth
> Pro slozitejsi layout stranky doporucuji pouzit fancyheadings styl
> viz http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?fancyhea
>
> S pozdravem
>
> Petr.Sojka at cstug.cz
Dobry den,
 dekuji za odkaz. Knizku LaTeX pro zacatecniky mam v obou vydanich, ale
o \markright, \markboth je v ni pouze zminka o \markright, \markboth.
Nakonec jsem pouzil fancyheadings, ale jeste mi to nechce pracovat na
strankach, kde je zacatek kapitoly (\chapter);
Mam nadefinovane:
\documentclass[11pt]{report}
\pagestyle{fancy}
\lhead[]{\rightmark}
\chead{}
\rhead{\thepage}
\lfoot{}
\cfoot{}
\rfoot{}
(vycetl jsem to z postscriptu na cstugu na odkazu, ktery jste mi poslal)
Na zminenych strankach se chova hlavicka jako normalni, tj. da mi coslo
stranky do paticky doprostred a hlavicku necha prazdnou. V tom
postscriptu popisuji, ze to jde odstranit extra uvedenim \markright.
Bohuzel kdyz jsem zkusil neco jako \chapter{Uvod\markright{Uvod}}, tak
mi pri prekladu zahlasil
Kapitola 1.
! TeX capacity exceeded, sorry [parameter stack size=60].
\@arabic #1->
             \number #1
l.27 \chapter {Uvod \markright{Uvod}}
If you really absolutely need more capacity,
you can ask a wizard to enlarge me.

Kdyz jsem dal \markright az za \chapter, nemel vliv.
Mohl byste mi prosim poradit jak to odstranit?

S pozdravem
 Jakub Mrazek