hlavicky

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Mar 2 23:27:21 CET 1999

On Tue, Mar 02, 1999 at 07:44:50PM +0100, Jakub Mrázek wrote:

> pomuze mi nekdo prosim ?

Najdete to v kazde ucebnici LaTeXu (napr. v nove vydanem
druhem vydani LaTeXu pro zacatecniky), nebo v materialech
na www.cstug.cz, konkretne napr.
http://www.cstug.cz/latex/lm/frames.html
polozky \markright a \markboth
Pro slozitejsi layout stranky doporucuji pouzit fancyheadings styl
viz http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?fancyhea

S pozdravem

Petr.Sojka at cstug.cz