Libovolna velikost fontu v LaTeXu

Martin Hanzalek xhanzal at fi.muni.cz
Mon Mar 15 12:08:56 CET 1999

Dobry den.

Pouzivam CS-LaTeX z distribuce RedHat Linuxu 5.1 CZ.

Zajimalo by me, jak se da v LaTeXu nastavit libovolna velikost pisma.
U PS fontu (Helvetica, Palatino, Times...) se mi to lehce podarilo
pomoci \fontsize{}{}\selectfont a font dane velikosti se vygeneroval.
Pokud se o totez pokusim v pripade standardnich fontu (csr, csss...),
TeX pri prekladu hlasi, ze dane velikosti fontu nebyly nalezeny, a ve
vysledku se tedy jine velikosti neobjevi.

Co s tim? Pokud neco vite, poradte mi prosim.

Martas :-)