Nekolik dotazu

Petr Mach pm-o at usa.net
Fri Mar 12 18:14:16 CET 1999

Dobry den,

mel bych nekolik (mozna zacatecnickych) dotazu.

1) - Existuje prikaz, kterym lze zakazat v celem
dokumentu, ci jeho casti deleni slov? Zatim jsem pouze
objevil, jak zakazat deleni slov v konkretnim fontu.

2) - Existuje moznost zapamatovat si bod sazby na
kterem se prave nachazim a moznost se na nej v pripade
potreby vratit? Neco jako \getcoord \setcoord. Alespon
v ramci jedne strany, kdyz uz ne dokumentu.

3) - Myslel jsem si, ze kdyz vytvorim hbox o sirce 5cm
a do nej vlozim vbox, tak text, ktery vlozim do vboxu
se vytiskne do sloupce sirokeho 5cm. To bohuzel
nefunguje. Nechapu proc a rad bych vedel jak dosahnout
to, ceho jsem dosahnout chtel. Nejde mi o to, mit text
siroky 5cm, ale o to, jak dostat do hboxu text, ktery
je sirsi nez tento hbox, tak, aby se mi zalamal.

4) - Lze nejak zajistit, aby se mi nejake konkretni
makro spoustelo vzdy po prechodu na novy radek ci
stranku? Staci radek, stranka pak uz lze zajistit.

Dekuji.
Petr Mach