diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Rychetský Pavel PharmDr rychetskyp at mpsv.cz
Wed Jun 30 08:47:44 CEST 1999

Dobry den,
rad bych pripojil svuj hlas do teto diskuse, nebo chcete-li hlasovani.
Nebudu opakovat argumenty svych predrecniku, takze strucne:

1) domnivam se, ze je velmi rozumne, aby cstex byl soucasti tetexu resp.
jine obdobne distribuce
a pritom respektoval zvyklosti te dane distribuce
(pred casem jsem si pocestoval fptex a pritom mi nejvic vadila predstava, ze
stejny cas a energie
je totozne cinnosti venovan n-krat)

2) jsem pro to, aby udaje uvedene v dokumentu mely defaultne prednost pred
skriptem (navrh pana
Kopacky
>pridat switche s doporucovaci semantikou
se mi zda celkem rozumny, ale nevim jestli si ve svete jen nezaklepou na
celo)

3) pro tradicionalisty by bylo resenim v ramci cstugu sirit patch, ktery by
vse uvedl do puvodniho stavu
(v pripade, ze se pan Esser necha umluvit na tradicni reseni cstexu je mozny
i opacny postup - tj. patch
na standardizaci - rozumej zesvetsteni [zesv\v et\v st\v en\'i] - cstexu)

Pavel Rychetsky

P.S. Neodpustim si jednu poznamku k nekterym kolegum - skutecne jste smireni
(dokonce to pouzivate jako argument) s tim,  ze pri komunikaci po siti
(myslim tim attachment mailu nebo ftp,
nikoli telnet)
vam nekdo nebo neco prekoduje dokument? Jak prenasite binarni soubory,
take si je nechate prekodovat, oriznout osmy bit nebo jinak zmrsit?