diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jun 25 15:40:48 CEST 1999

Jaroslav Snajdr wrote:

. . . . .
> nikoli z nejakych technickych duvodu, ale proste proto, ze lidi jako
> Thomas Esser, Karl Berry, Olaf Weber ci Tom Rokicki povazuji za vyznamne
> autority a nikoliv povl, se kterym je skoda se bavit. Odmenou je jim treba
> i to, ze jim tito lide kazdy rok radi jezdi na jejich konference a pokazde
> jim tam neco hezkeho reknou.

Prosim pana Snajdra i ostatni diskutujici, aby se vyhnuli
tomuto zpusobu argumentace. Uz se tu nekolikrat stalo, ze
se vecna diskuse zvrhla v osobni utoky a misto hledani
reseni se usili diskutujicich soustredilo na poplivani
nositelu odlisnych nazoru. Takovy pristup nicemu neprospiva
a reseni neprinese.

Pres uz vyslovene pochybnosti, ze uvedeni kodovani uvnitr souboru
zajisti prenositelnost, je zrejme velice zadouci aby ce CS
podpora dostala i do mezinarodnich distribuci TeXu.
Mam navrh ve stylu "Chytra horakyne":

Pokud by s tim autor csplainu souhlasil, vytvorit novy
format, funkcne shodny s csplainem ale vyhovujici pozadavkum
pana Essera, s jinym nazvem. Tim by se vyhovelo zakladnimu
(a podle meho nazoru rozumnemu) pozadavku pana Olsaka,
aby se pod stejnym jmenem neskryval kazdeho pul roku
jinak fungujici program. Csplain by zustal csplainem a
teTeX by mohl byt siren s ceskou podporou.

Jsem si vedom, ze rozsireni CsTeXu o dalsi format neni
ani zdaleka idealnim resenim, ale za uvahu a diskusi to mozna stoji.

S pranim pekneho vikendu

                          Lubos Kloc