diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jun 24 16:50:36 CEST 1999

Petr Olsak wrote:

> Vazeni kolegove,
>
> dekuji panu Wagnerovi za podporu mych nazoru. Ovsem, mozna jsem svuj
> vcerejsi dopis neformuloval zcela presne. Pote, co se ukazalo, ze mame na
> vec jine nazory i s Pavlem Janikem jsme se dohodli otevrit diskusi na toto> tema mezi "sirokou komunitou uzivatelu CSTeXu". Neslo zatim tedy primarne
> o podporeni meho nazoru u Essera, ale o to, abych se sam dozvedel, jak se
> na problem divaji uzivatele CSTeXu.
>
> Pro ilustraci prikladam (neuplnou) diskusi mezi mnou a Pavlem Janikem.

Vazeni pratele,
   mluvim jen za sebe, ale mozna to bude i nazor dalsich uzivatelu.
Vase diskuse kouzelniku, kteri znaji dopodrobna vnitrnosti TeXu,
je pro mne malo srozumitelna. A take mne pripada zamerena
pouze na UNIXy - problem zda ma byt csplain implementovan jako
link nebo jako script asi uzivatelum jinych OS mnoho nerekne.

Cil, aby se vsechny osmibitove kodovane soubory prelozily
vsude a za vsech okolnosti stejne je asi sotva dosazitelny.
Kazde reseni bude mit sve vyhody a sve nevyhody a diskuse
uzivatelu by mela vyjasnit, jakou vahu kterym vlastnostem vetsina
priklada.

Takze prosim, mohli byste sestavit strucny (heslovity) prehled
vyhod a nevyhod jednotlivych navrhovanych reseni, aniz byste
do toho vnaseli vlastni durazy? Abychom i my mene znali uzivatele mohli
do diskuse prispet.

A jeste - lze navrhovana reseni nejak srovnat s tim, co uz existuje,
jako treba TCP tabulky v emTeXu? Nebo ma byt emTeX zavrzen,
poplivan a rozdupan?

Prijemne TeXovani preje
                                      Lubos Kloc