diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Jun 23 13:00:59 CEST 1999

On Wed, 23 Jun 1999, Petr Olsak wrote:

> Vazeni TeXovi kolegove,
>
> V nedavne dobe jsem diskutoval s Thomasem Esserem a pozdeji s Pavlem
> Janikem otazku zarazeni csplainu do TeXu, ktery podporuje TCX tabulky.
> Protoze se nazory lisi, rad bych slysel i nazor vas.

Treba se muj prispevek bude zdat od veci, ale je to jen zdani. Popisu
prihodu z minuleho tydne.

Mailovou schranku mam na unixu a divam se do ni telnetem, pouzivam pine.
Prisel mi mail, ktery obsahoval ceska pismenka a byl v ISO-8859-2.
Telnetem z windows je to videt spatne, telnetem z OS/2 vidim cestinu
spravne. Tento mail jsem potreboval prinest domu. Z pine jsem jej ulozil
na disk na unixovem pocitaci a ftp z OS/2 jsem si jej pritahl. Pritom
doslo nejen k nahrade LF za CR LF, ale i ke konverzi do CP852, coz pouziva
OS/2. Pokud by to byl texovy dokument a mel na zacatku zapsano, ze je v
ISO-8859-2, pak by zpracovani u me skoncilo katastrofou. Ostatne,
odesilatel pouziva Windows a nejspis ten text napsal v CP1250. Informace o
kodovani uvnitr souboru by tedy byla zcela zavadejici a nakonec zalezi na
kazdem uzivateli, zda se do souboru podiva a bude vedet, jak ma takovou
informaci opravit.

(Mam tento mail prelozit do anglictiny a poslat nekomu dalsimu?)

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/