Metapost v tetex-0.9cs-10

Pavel Chalmoviansky chalmo at fmph.uniba.sk
Tue Jun 29 13:14:43 CEST 1999

Dobry den vsetkym,

mam jeden problem, ktory by som dost urgentne potreboval vyriesit - kreslim
nejake obrazky v metaposte, bohuzial nejde mi kompilacia, ktora mi pred
instalaciou noveho RH6.0 a nasledne tetex-0.9cs-10 fungovala.

Problem je v tom, ze mpost ma implicitne nastavene cm fonty a tie nie
su dostupne. Zaujimalo by ma tiez, ci je to zamerne alebo len zabudnute.

Prikladam log:
-----
This is MetaPost, Version 0.641 (Web2C 7.3) (mem=mpost 1999.5.20)  20 MAY 1999 10:35
**sccg99.mp
(sccg99.mp
>> sccg99.mp
>> sccg99.mpx
! Unable to make mpx file.
l.29 label.top(btex
                    $\tilde{t}_1$ etex,z1);
The two files given above are one of your source files
and an auxiliary file I need to read to find out what your
btex..etex blocks mean. If you don't know why I had trouble,
try running it manually through MPto -tex, TeX, and DVItoMP.
-----
Problem je v dvitomp. Jeho hlaska je
dvitomp: fatal: tfm file `cmr10' not found.

Potom som skusal allcm, ale chybal mu subor cmbase.

Viete niekto riesenie?
Vdaka za pomoc.

Pavel