Heading, \mark ...

Jozef Bury j at mppserv.utc.sk
Tue Jun 8 15:43:06 CEST 1999

Pozdravujem Vas 'csTeX'

a obraciam sa na Vase zdruzenie s niekolkymi otazkami. Neda sa povedat, ze
som v LaTeX-u novacik, hoci za mnou nevidno 'tony' LaTeX-om popisaneho
papiera.
Zacinam pisat jednu rozsiahlejsiu pracu a chcel by som ju mat co najviac
'podla chuti'. K tomu patri, aby cislovanie stran bolo 'boldom' a cely
'headings' bol podciarknuty (ako v niektorych odbornych knihach). K
dispozicii mam len 'html' dokumentaciu a knihu
"The LATEX Cookbook by F. Teagle". V nich som zmienku o tom ako to urobit,
nenasiel.

Velmi pekne dakujem za pomoc.

        Jozef Bury