Kytarove tabulatury

Jakub Madle J.Madle at sh.cvut.cz
Thu Jul 29 11:38:45 CEST 1999

Zdenek Pytela wrote:
>         Spatne jste hledal. V prilozenem manualu na strane 91 nebo okolo
> (podle verze), kapitola 2.26.11 musixgui.

ano, to jsem videl, ale to je znaceni akordu nad _NOTOVOU_ osnovou.
me jde spise o to, co se v ASCII kodu zapisuje takto:

e:----------------------3----------------3--
h:----------------------3----------------3--
g:----------------------0-----0----------0--

cili pro notove analfabety idealni popis toho, kam mam dat prsty a za co
brnkat...
akorat ty cisla maji byt v koleckach, ty linky souvisle a jeste se tam
obcas vkladaji znacky pro slide, hru dohmatem atp...
--
    Děkuji za pozornost a zůstávám s úctou !
                Jakub Mádle