Zuzeni textu v Latexu

Pavel Lisy pali at tmapy.cz
Thu Jul 29 07:50:46 CEST 1999

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat odborníků, jak zůžit text. Zkoušel jsem nastavit
\textwidth ale to funguje pouze v preambuli. Pokud jsem dal prostredi quote tak to
zabralo, proto jsem zkusil nadefinovat si vlastní \list, ale to mi nějak nešlo.

Kokrétně potřebuji, aby byl obsah uzší (z estetických důvodů) než následný text.
Když jsem zkusit ten vlastní \list, hodilo mi před obsah dvě prázdné stránky, při quote
to myslím nedělalo.

Ješte jeden dotaz: pracuji na linuxu (csTeTeX), ale nevím, jak si tam zapnu
podrobnější logování (abych viděl, co se mi tam všechno zpracovává). Nevíte někdo
jak? Případně kde je to popsané?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
   M A P Y                500 02            E-mail: pali at tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe