EMTEX - zvetseni hash_size

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Jan 28 13:48:29 CET 1999

> souboru to, co se mu nevejde do operacni pameti. Pokud misto
> pameti udelate RAM disk, pak jenom tex zpomalite, prodoze
> odkladani udaju pres DOSove sluzby na RAM disk je pomalejsi nez
> primy pristup do pameti pres DPMI.

zalezi na tom, ze co ako. Ked pustim jednu stranu na RAM prejde za 2.5s, ked
ho pustim bez RAM trva to takmer 5s. To je jasne, viac sa usetri na citani
formatu a stylov. Urobil som pokus aj s velkym suborom. Pri 4MB pamate 54
stran prelozil za 35s. Ked som mu ubral 2MB na RAM urobil to za 30s. Takze
sa to nespomalilo. Tak neviem, asi je ta stara 386 divna.

Zdravi
      Ladislav Bitto