EMTEX - zvetseni hash_size

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 28 11:53:35 CET 1999

> podla mojich vedomosti a skusenosti je tex386 tak zhruba 2x rychlejsi. Musite
> mat daco zle, ked to trva 6 minut (vsak z disketovej mechaniky by to malo byt
> podstatne rychlejsie!!).

Ten nasobek je urcite mnohonasobne vetsi nez 2. Ale predpoklada to dostatek
pameti. Pokud si to spravne pamatuji, ma tex386 doporuceny 4MB RAM.
Pak je ta rychlost nesrovnatelna. V opacnem pripade je ovsem zoufale
pomaly (zrejme nejak swapuje) a prakticky nepouzitelny. S 1,6MB RAM
tedy zrejme nic nenadelate a domnivam se, ze zadny RAM disk nepomuze
(tim byste asi vlastne jeste texu zmensil pouzitelnou velikost operacni
pameti). A tex186 bude mit s latexem (2e)  pripadne nacitajicim dalsi styly
neprekonatelne problemy.
Zdravi
     Jaromir Kuben