EMTEX - zvetseni hash_size

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Jan 28 09:45:32 CET 1999

> Dobry den,
>   potreboval bych zvetsit hash_size u emTeXu, konkretne u tex186.exe.
> Nevite nekdo jestli je na to nejaky prepinac? V dokumentaci jsem nic
> nenasel.

myslim, ze to ani neide zvacsit (na 100% neviem z hlavy)

>   Instaluji TeX kamaradovi na notebook (386SX, 1,6MB RAM) a tex386 je
> zoufale pomaly (6 minut cte format LaTeX). tex186 jakz takz jede, ale
> neprelozi cely dokument.

podla mojich vedomosti a skusenosti je tex386 tak zhruba 2x rychlejsi. Musite
mat daco zle, ked to trva 6 minut (vsak z disketovej mechaniky by to malo byt
podstatne rychlejsie!!).

Velmi si to mozete urychlit, ked si vytvorite RAM disk (aky velky len mozete) a
nakopirujete tam co sa da (hlavne format a par stylov). Uvediete to v
prislusnych SET-och na prvom mieste. Nezabudnut presmerovat temporary (TeX si
tam uklada medzivysledky) napr: SET TEMP=G:\

Zdravi
            Ladislav Bitto