bm2font vs. EPS (bylo Re: Caption o 90stupnu)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Jan 13 17:18:27 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Antonin Strejc wrote:

> Dovolte mi nekolik poznamek k probehle diskusi.
>
> 3. Rastrovaci algoritmus bm2fontu je opravdu mene propracovany nez
>    u komercnich programu typu Adobe Photoshop, Corel PhotoPaint atp.
>    Jde sice o komercni programy, ale vetsinou je uzivatel ziska
>    s nakupem skeneru. Vystup do eps je samozrejmosti. Osobne bych
>    se pri sazbe novin a casopisu bez Photoshopu neobesel.

Prominte, zrejme to do teto skupiny nepatri, ale v teto souvislosti se
diskutovalo o vysokych cenach vyse zminenych programu na upravu bitovych
map. Chtel bych pouze doplnit, ze existuje program Gimp, ktery je
s Photoshopem co do moznosti a kvality srovnatelny a je distribuovan pod
licenci GNU. Mate jej tedy k dispozici zdarma. Mate-li nejaky OS UNIXoveho
typu, delate s mnoha bitmapovymi obrazky, doporucuji tuto skutecnost
neprehlednout.

Petr Olsak