bm2font vs. EPS (bylo Re: Caption o 90stupnu)

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Jan 13 17:13:46 CET 1999

arnost pise:

>To nemusi byt pravda pri pouziti barevnych tiskaren. Bohuzel GS
>ma stale mirne neodstranitelne zpozdeni zpusobene nedostupnosti
>dokumentace k vnitrnostem tiskaren.

Souhlas, ale hovorime-li o bm2fontu, musime na barvu tak jako tak
zapomenout.

>S ramecky je nekdy potiz, nechame-li si obrazky orameckovat, volbou
>\psdraft (nebo ekvivalentni), zlom se provede jinde.

Nevim. Ja pouzivam vlastni upravu makra epsf. Staci jen dat pozor
a vykompenzovat prislusne tloustky car. Jeste se mi nestalo, aby
se zlom takto ladeneho dokumentu zmenil.

>arnost

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938