Caption o 90stupnu

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Jan 13 10:36:00 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Ladislav Bitto wrote:

> Hej to mate pravdu, tie velke subory by mi tiez nevadili, ale ta praca, cas
> a nervy pri prerabani velkeho mnozstva (generovat obrazky pod inym menom,
> dat to inac na prislusne miesta, pouzit ine styly, skusat to..........).
> Pri sposobe cez tex+bitmapa+bm2font+tex nemusim pohnut ani prstom a vytlacim
> cely dokument trebars s tr=7.

Tehle poznamce nerozumim. V rozumnych programech si mohu spustit
batch a prevest treba tisice obrazku do EPS jedinym prikazem. Pro
zarazeni do textu pak napisu \epsfbox{obrazek.eps}, pokud pouzivam
LaTeX a chci neco chytrejsiho, pouzil bych \includegraphics z
baliku graphicx. Je to stejna prace, jako kdyz umistuji
\setobrazek. O vse ostatni se postara dvips, pouze pridam nejaky
parametr. Na pozadavky obsluhy je to zcela stejne, jako kdyz musim
psat /tr=7.

> Zdravi
>            Ladislav Bitto

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/