Help - Driver BJC 240 Needed

Ladislav HABALA hab20um at axpsu.fpf.slu.cz
Thu Jan 7 13:30:42 CET 1999

Ahojte,
nevim, jestli pisu spravnym lidem, ale doufejme. Kdysi kdesi podarilo se
mi splasit driver na Canon BJC 240 pod LaTeX. Vsechno bzlo krasne az do te
doby, nez se ke kompu dostal muj bratricek, kteremu se podarilo formatovat
disk, chytrakovi. A protoze jsem nemel zalohu, jsem v loji. Takze,
prosiiiim, prosiim, kdo ma stejnou tiskarnu, nebo vi, kde by se mohly
nalezat ovladace pro tuto tiskarnu, prosim poslete mi email. Moc a moc
predem dekuji.

P.S. Jestlize to sem nepatri, poslete to prosim nekomu, kdo by pro me mohl
neco udelat. Dekuji moc.

                                                                 LaHab
.to be with her and die for her..
       .. That's what those touched by love say..