LaTeX + LyX

Robert Follner follner at icl.cz
Mon Feb 22 13:52:01 CET 1999

Hanus Adler wrote:
> nainstaloval jsem si na redhat 5.2 tetex-*0.9cs-7.i386.rpm a prelozil
> jsem si lyx 1.0.0. Mam problem, ze kdyz chci misto cslatexu z lyxu
> pouzivat latex+babel, a misto ec fontu chci times, preklad skonci
> chybou:
>
> Pritom, kdyz zakomentuji radek \usepackage[T1]{fontenc}, vse probehne v
> poradku. Zkousel jsem upravit obsah T1ptm.fd podle OT1ptm.fd, ale
> vysledek me nepotesil... tak jsem se chtel zeptat, zda tu nekdo uspesne
> nepouziva podobnou konfiguraci.
>
> Hanus Adler
Mam temer tutez konfiguraci, jen lyx je jiny:
lyx-0.12.1pre6-4cz
Ale tomu nerozumim a funguje to. Se starsim lyxem byl nejaky problem,
prave v tom, ze nadaval na ty T1 fonty. Ale zkuseni z teto konference
mi poradili, ze bud musim nejak slozite nainstalovat T1 fonty (to by
bylo jednoduche, ale ta slozitost spocivala v jakychsi pro mne
tajemnych modifikacich tehdy jeste RH 5.1).
No, a druha moznost byla upravit vhodnym zpusobem soubor
~/.lyx/lyxrc.defaults
jestli si dobre pamatuju. Stacilo tam smaznout par radek kolem T1 fontu
a inspiraci jsem nasel nekde hluboko v adresari lyxu (tusim
/usr/share/lyx/...).
Ale to pak asi melo za nasledek. ze to psalo krasne cesky a nenadavalo
to.
Ale, ktere fonty to pouzivalo to nevim, neb tomu nerozumim. Ale vypadalo
pekne. Treba se ozve ten chytry clovek, co tenkrat mi a patricne to
vysvetli. Velmi, opravdu velmi, se stydim, ale nepamatuji si jeho jmeno.
No, lastne urcite si pamatuji (mam v hlave spoustu jmen z teto a jinych
konferenci), ale neumim je priradit :-)

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno