LaTeX + LyX

Hanus Adler had at pdas.cz
Mon Feb 22 08:12:37 CET 1999

dobry den,

nainstaloval jsem si na redhat 5.2 tetex-*0.9cs-7.i386.rpm a prelozil
jsem si lyx 1.0.0. Mam problem, ze kdyz chci misto cslatexu z lyxu
pouzivat latex+babel, a misto ec fontu chci times, preklad skonci
chybou:

: (/usr/share/texmf/tex/latex/psnfss/T1ptm.fd)kpathsea: Running mktextfm ptmrq
: mktextfm: Running mf \mode:=ljfour; mag:=1; nonstopmode; input ptmrq
: This is METAFONT, Version 2.7182 (Web2C 7.2)
:
: kpathsea: Running mktexmf  ptmrq
: ! I can't find file `ptmrq'.

Pritom, kdyz zakomentuji radek \usepackage[T1]{fontenc}, vse probehne v
poradku. Zkousel jsem upravit obsah T1ptm.fd podle OT1ptm.fd, ale
vysledek me nepotesil... tak jsem se chtel zeptat, zda tu nekdo uspesne
nepouziva podobnou konfiguraci.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.