pdfthread

Petr Blahos blahos at asw.cz
Wed Feb 10 08:14:04 CET 1999

At 06:05 PM 2/9/99 +0100, you wrote:
>Muze mi nekdo poradit, jak vlastne funguje \pdfthread v pdfTeXu? Zkousel
jsem ho nekolikrat pouzit na vytvoreni nekolika clanku, ale vzdy jsem
dostal hlasku

>	pdftheread ends in different nesting level than it starts
>
>a nepodarilo se mi v jednom dokumentu vytovrit vice nez jeden theread.
Tuto hlasku jsem obdrzel i presto, ze vsechny skupiny byly uzavreny a
predesly thread ukoncen.

>	Rada me potesi.

Dobry den,

nedavno jsem se setkal s podobnou hlaskou:

	link ends in different nesting level than it starts

nebo tak nejak. Bylo to zpusobeno tim, ze \pdfannotlink byl jeste
ve vertikalnim seznamu, text za nim zpusobil prechod do horiz.sez.
a tam byl i \pdfendlink. Takze stacilo predefinovat makro na:
\leavevmode\pdfannotlink ......... \pdfendlink

Snad Vam to pomuze

Petr Blahos