pdfthread

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Feb 10 07:55:51 CET 1999

From:           	Tomas.Kaluza at ff.cuni.cz

> Muze mi nekdo poradit, jak vlastne funguje \pdfthread v pdfTeXu? Zkousel
> jsem ho nekolikrat pouzit na vytvoreni nekolika clanku, ale vzdy jsem
> dostal hlasku
>
>  pdftheread ends in different nesting level than it starts
>
> a nepodarilo se mi v jednom dokumentu vytovrit vice nez jeden theread.
> Tuto hlasku jsem obdrzel i presto, ze vsechny skupiny byly uzavreny a
> predesly thread ukoncen.

PDfthread by mel umoznit Readeru, aby mohl sledovat clanek, ketry
neni kontinualni (napr. 2 sloupce, odskok typu 'pokracovani na stane
7'. Je treba, aby \pdfthread byl ve stejnem boxu a urovni vnoreni,
jako je \pdfendthread.

Pred casem se na pdftexovem listu vedla diskuse o uzitecnosti tohoto
prikazu a vyznelo to tak, ze je to vlastne zbytecny ci zbytecne
komplikovany mechanismus.

Jiri.