Balik pro aritmeiku

Anton Surda fyzisurd at nic.savba.sk
Thu Dec 23 11:46:37 CET 1999

> Jasne, ptal jsem se vlastne na to, zda jiz nekdo takovou aproximaci nema
> hotovou. Ze Tex neumi sqrt je mi (k me litosti jasne taky. :(

Uz sa dlho chystam si urobit aritmetiku v Texu, ktora by zvladala
scitanie a nasobenie na aspon 9 platnych cislic. Ked sa pri diskusii uz na
to zvrtla rec zrejme by mi asi niekto poradil uz hotovy balik.

Mozem Vas poprosit o tip pouzitelny aj plaine?

Ked uz pisem chcel by som poprosit este o jednu radu.

Nedavno sa tu diskutoval problem malo presnych BoundingBoxov v
postscripte. Spomenula sa existencia ich presnejsej verzie, s ktorou som
sa uz tiez stretol. Vacsinu obrazkov, ktore zaradujem do textu skenujem.

Nevie nikto o ovladaci HP skenera pod Windows 95, ktory by produkoval
BoundingBoxy (v skutocnosti sa volaju trochu inac) s presnostou aspon na
desatiny bodu?

Prijemne sviatky praje

Anton Surda